2011. június 6., hétfő

Steppenwaran költőpárok

Steppenwaran költés:
Szia,

hogy itt köszönhetőek felhívni az én Steppenwaran párok.
Étkezés és a bőr nem jelentenek problémát.

A női unsagemäßer kezelés köszönhetően a korábbi tulajdonos heg a hátán, de teljesen meggyógyult.

A férfi nagyon szelíd és szerető "ember vehet rajta minden gond nélkül, érintse meg a fejét, anélkül, hogy őt bekattan, és hasonlók. Super Pet!

Azt is az én terrárium egyik sarkában egy levehető "doboz", amely, mint a többi, a terasz tele van homokkal, ahol az egyetlen állat, hogy menjen (!) A vizelési és abzukoten. Így az állatok valahol nagyon tiszta;)

Terrárium igény is!

Hogy én egy ajánlatot, és én leszek a kapcsolatot!


CSAK jó kezekben van, és csak jelentkezzen be, hogy elhagyja érdekében ernstgemeintem !!!!!
Ár: 100 Ft