2011. június 7., kedd

Terrárium 100x50x50 beleértve a kész eladni vissza

Terrárium 100x50x50 értékesítésre kész, beleértve Vissza:
Eladom a régi terrárium. Mivel nem tudok több időt a hobbi, adom, mostantól.
A burkolat méretei 100x50x50. Én amikor megvettem, telepített hátsó fal. Saját korábbi tulajdonosa kért fel, hogy egy kígyó, én magam is használtam a szakállas agáma. Ennek megfelelően a hátsó falon három kikötőhelyek és a "barlang" van, az állatok visszavonulhat.
Ez még mindig egy változata a hő lámpa telepítve, ez is a korábbi tulajdonos még benne. Ezen kívül, azt fúrt egy lyukat a tetején található egy másik verziót telepíteni. Is található a bal oldali falon, vagy egy hőmérő.
A hátsó fal készült színes csemperagasztó (nem toxikus természetesen), aki helyezni, polisztirolhab lemez. Az egész falat, azt majd a mellékelt szilikon a hátsó falra. Ha szükséges, akkor lehet ilyen könnyen eltávolítható.
Mivel a zárt használatban van évek óta, nyomait elkerülhetetlen. Néhány sarok az üveg csorba. Ez rontja a funkcionalitást semmilyen módon. Vannak helyek, ahol nem lehet baja. Ez nem zavart engem, mint ahogy a korábbi tulajdonos. Én csak annyit jegyez meg, hogy a teljesség. Mert persze, mint mindig - vásárolt látható.

A terrárium kell gyűjteni, mert valószínűleg hoz szállítási sérülés.

Ezek Gem.dem új EU-jogszabályoknak ez egy privát eladás, amelyek kizárják a garancia, vagy vissza.
Ár: 40 EUR VB