2011. december 21., szerda

Francia bulldog - Jelenlegi ára: 26 000 Ft


Én (Edi ) egy 3 éves fiu francia bulldog vagyok, szinem fekete csíkos. Ivartalanitva vagyok, igy sajnos tőlem kis kutyákra nem számithatsz, ezért amikor licitálsz rám kérlek ezt vedd figyelembe! Nagyon szeretem a gyerekeket, és a gazdimat, elvárnám egész nap, hogy vakargassanak és szeretgessenek! Jelenleg egy lakásban élek, ahol a gazdim nehezen tud velem foglalkozni, és sajnos betegség miatt is el kell válljak tőle!
Minden oltásomat megkaptam, féregtelenitve és bolha elleni oltást is kaptam! Hetente vagyok fürdetve.
Ha liciten meg nyersz. akkor nem csak engem kapsz meg hanem a pórázomat, a hámomat, a ruhámat, és ezzel együtt + 15 kg száraz kutyatápot is!  
Annyit még érdemes rolam tudni, hogy Budapesten vagyok átvehető a Stadionok környékén....
Kérlek csak akkor licitálj, ha tudatában vagy mit vállalsz magadra, és tudsz engem gondozni és szeretni, és ha minnél hamarabb magad mellé tudsz fogadni!
Köszönöm! Edward és gazdája
Kellemes Ünnepeket kívánunk!  



Jelenlegi ára: 26 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-18 11:33
. Francia bulldog - Jelenlegi ára: 26 000 Ft