2011. október 22., szombat

eredeti Calvin Klein( CKJeans) fullos kabát Női L - Jelenlegi ára: 25 000 Ft


Eredeti Bécsben,   Calvin Klein márkaboltban vásárolt  CKJ  női, téli , kályhameleg kabát.
Alapszíne a khakis-zöld, rajta sötétkék foltok, nyakán legombolható szőrme , zsebén, övén, és  a kabát ujján márkajelzéssel. L-s méretű, 40 esetleg kisebb 42-re is jó lehet. Előben szép sötétzöld,   ( vaku miatt ilyen világos   )és a kék alig látszik rajta, csak ha a fény úgy esik rá akkor látszik. Az övével karcsúsítható, így nőies fazon lesz : )
Tényleg több száz EUR kabát, most barátibb áron megveheted, : )
én végül is nagyon keveset hordtam, pedig  rettentően odavoltam érte, de valahogy mégsem az én stílusom  : (  ( a férjem ki fog nyuvasztani ezért )
Mivel nem akarom mindenáron eladni, alkudozni nem szeretnék rá, nagy valószínűség szerint csak 1X hirdetem meg.


Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-23 23:53
. eredeti Calvin Klein( CKJeans) fullos kabát Női L - Jelenlegi ára: 25 000 Ft